Skreddersøm: Pushstrategi
Hvorfor egner dette kurset seg for din bedrift?
“Det finnes lite som slår makten i å få noens bukselomme til å vibrere”, sier strategiredaktør Tyson Evans i New York Times.
Pushvarsling er en viktig del av distribusjonen for mediebedrifter, men hva kjennetegner et godt pushvarsel? Hva er beste måte min redaksjon kan pushe på, som bygger lojalitet hos publikum og som øker trafikken på sakene? Når skal jeg pushe, og når skal jeg la være? Disse er blant spørsmålene som er helt sentrale når man skal legge en strategi for pushvarsler.
Pushvarsling er en viktig del av distribusjonen for mediebedrifter, men hva kjennetegner et godt pushvarsel? Hva er beste måte min redaksjon kan pushe på, som bygger lojalitet hos publikum og som øker trafikken på sakene? Når skal jeg pushe, og når skal jeg la være? Disse er blant spørsmålene som er helt sentrale når man skal legge en strategi for pushvarsler.
Dette kan kurset inneholde:
Praktisk informasjon
Dette minikurset kan leveres som foredrag eller bedriftskurs hos dere.
Vi jobber sammen med deg og dere for å skreddersy dette foredraget. Det kan holdes både digitalt og fysisk.
Det er ingen begrensning for antall deltagere for dette.
Vi jobber sammen med deg og dere for å skreddersy dette foredraget. Det kan holdes både digitalt og fysisk.
Det er ingen begrensning for antall deltagere for dette.
Ønsker du dette kurset til din bedrift?
Kursleder
Henrik Brattli Vold
Stillingstittel:
fagansvarlig ved Institutt for journalistikk
fagansvarlig ved Institutt for journalistikk
BIO
Henrik har bakgrunn som journalist innen ulike områder som kultur, vitenskap, helse og gravesaker, og har jobbet for ledende norske mediebedrifter som Nettavisen, ABC Nyheter og NRK. I tillegg til å jobbe som journalist, har Vold også hatt utviklingsroller i NRK Sport og vaktsjef-, prosjektleder- og lederstillinger, som i NRK Kompetanse med ansvar for nettopplæringen i hele NRK. Han har særlig kompetanse innen verifisering/faktasjekk, AI for redaksjoner, samt hjelp til digitalisering og effektiv redaksjonell produksjon.